Få flere kunder

med data og målrettet markedsføring

Prøv Marketingplanen gratis

 

 

Saml dine kampagner og få hurtigt overblik over:

  • Alle dine kampagner både planlagte, aktive og afsluttede.
  • Hvilke platforme eller medier du benytter i markedsføringen.
  • Hvilken målgruppe hver kampagne henvender sig til.
  • Budgettet for hver enkel kampagne, den enkelte måned og hele året.
  • Kampagnernes budskaber.
  • Aftalerne mellem dig og dit bureau.

Med Marketingplanen bliver det nemt at få overblik over hele marketingsindsatsen og planlægge fremadrettet.

Det kan for eksempel være:

  • Få skabt nyt indhold til din hjemmeside.
  • Planlægge og skrive nyhedsbreve.
  • Finde på idéer til kunde arrangementer.

Alt dette kan fordeles i Marketingplanens kalender, dermed kan du planlægge fremadrettet samt stadig bevare overblikket over dit budget, budskaber og kommende tiltag.

Det betyder at du hurtigt kan begynde nye initiativer, se tidligere kampagner og planlægge dit budget.

Dermed bliver det også nemmere at følge det tempo der hersker online.

Ved at planlægge din markedsføring fremadrettet er du sikker på at få skabet interesse og inspirerer dine kunder op til helligedage eller mærkedage eksempelvis Black Friday.

Den enkelte medarbejder kan hurtigt få overblik over både igangsatte og tidligere kampagner på diverse medier, platforme og kanaler.

Det bliver derfor nemmere at introducere og oplære nye medarbejdere i din virksomhed.

Ved at samle din kampagnearbejde og information ét sted, mindsker du også risikoen for tabt viden og erfaringer.



Er du typen, der lever med dagligt kaos? Post-its, noter på din mobil, skriblerier på opslagstavlen og usikkerhed om fordeling af ansvar?

Få samlet alt informationen i Marketingplanen og få struktur og overblik i din hverdag.

Planlæg din markedsføring fremadrettet og få skabt overblik med Marketingplanen.

Fordel dine tiltag på årets tolv måneder. Få skabt og vedligeholdt den røde tråd i din kommunikation.

Få overblik over budgettet, både for hele året, hver måned og hvert enkel kampagne.

Få nemt planlagt nye kampagner og tiltag.

Få organiseret dine kampagner fra begyndelsen. Beslut hvem der er ansvarlig, sæt budgettet og bestem budskabet.

Her kan du også bestemme kampagnens målgruppe, målsætning og destinationsside.

Den enkelte medarbejder kan hurtigt få overblik over både igangsatte og tidligere kampagner på diverse medier, platforme og kanaler.

Det bliver derfor nemmere at introducere og oplære nye medarbejdere i din marketingindsats.

Har du brug for rådgivning eller skal dit eksterne bureau stå for den næste kampagne?

I note feltet kan du nemt kontakte dit eksterne bureau og læse tidligere samtaler.

Få hurtigt påbegyndt nye markedsførings initiativer og få planlagt budgetterne - så er der er mere tid til de daglige opgaver.

Tilmeld dig IdeFA nyhedsbrev